Ziyaretçi Rehberi

1.Hasta İlişkileri Bölümü:

  • Hastanemizden hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının hastanemiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini almak,
  • Bildirilen tüm hasta görüşlerini hizmet kalitemizi artırmak amacıyla ilgili birim yöneticilerinin desteğini alarak değerlendirmek,
  • Değerlendirme sonrası yapılan planlamalar ve sonuç hakkında, bölüme bildirimi yapan hastamıza geri dönüş yapmak,

Hasta İlişkileri Bölümümüzün sizler için sunduğu hizmetler arasındadır. Geri bildirimleriniz ile verdiğimiz hizmeti geliştirmek amaçlarımız arasındadır.

Teşekkürleriniz ve olumlu görüşleriniz ismini ya da bölümünü belirttiğiniz herkesle paylaşıldığı gibi teşekkür ettiğiniz personelimizin amirleri ile de paylaşılır.

Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Hasta İlişkileri Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir. Hasta İlişkileri Bölümüne görüş, öneri veya düşünceleriniz bildirmek için:
internet aracılığıyla görüş göndermek için info@ersoyhastanesi.com.tr adresine e-mail atabilir, posta adresimize mektup gönderebilir, katlarda ve bekleme salonlarındaki anket formlarını doldurabilir, yüz yüze görüşme talep edebilir, ya da telefonla Hasta İlişkileri Uzmanları ile görüşme yapabilirsiniz.

2.Kafeterya:

Tüm hastanelerimizde; hasta ve yakınlarının hizmet alabileceği kafeteryalar bulunmaktadır.

3. İnternet Kullanımı:

Hastanelerimizde kablosuz (wireless) internet erişimimiz mevcuttur, ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz.

4.Odalara Çiçek Kabulü

Enfeksiyon riski sebebiyle, yatan hasta odalarımıza canlı çiçek kabul edilememektedir. Gelen çiçekleriniz çiçek kartı ile danışma/resepsiyon tarafından teslim alınır, sizlere telefon ile ön bilgi verilir.

Gün içinde kartlarınız sizlere hosteslerimiz aracılığı ile teslim edilir. Çiçek kabulü sonrasında gelen telefonlarınız sırasında eğer kartlarınızı bu saatlerden önce teslim almak isterseniz, lütfen görevli arkadaşımızı bilgilendiriniz. Çiçek teslim işlemimiz taburculuk işlemleri sonrasında danışmadan veya bir yakınınız vasıtasıyla sizlere verilen ''Çiçek Kartı''nızın ibrazından sonra yine aynı yerden teslim edilir.

5.İbadethane

Hastanelerimizde, dini vecibelerinizi yerine getirebilmeniz amacı ile sizler için bir ibadethane hizmete sunulmuştur.

İbadethanede, ihtiyaç duyabileceğiniz bazı din kitapları, tesbih, başörtüsü gibi birtakım malzemeler bulunmaktadır.

6.Güvenlik:

Sizlerin güvenliği bizim için birinci derece önemlidir. Bina içinde 24 saat görev başında olan güvenlik görevlileri çalışmaktadır. Gerektiğinde:

  • Hastane içine sokulan paketlerin kontrolünde,
  • X ray cihazları ile üst aramasında,
  • Otoparka giriş yapan araçların genel kontrolünde,

Güvenlik görevlilerimize yardımcı olmanızı rica ederiz.

Her şeye rağmen;
Kişisel eşyalarınız, değerli evrak ve belgelerinizi sahipsiz bırakmamanızı rica eder, özel eşyaların sizin sorumluluğunuzda olduğunu hatırlatırız.

7.Danışma:

Hastanemize girdiğiniz andan itibaren sizleri güler yüzle karşılayan personelimiz, aşağıdaki hizmetler ile sizlere yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacaktır:

  • Hastanemize gelen tüm hasta ve yakınlarının sorularına cevap vermek.
  • Hastalara yol göstererek yardımcı olmak,
  • Doktorlarımızın dahili telefon numaraları ve yatan hastaların oda numaraları konularında bilgi vermek,
  • Taksi ihtiyacınız olduğunda 24 saat boyunca sizlere yardımcı olmak ve taksi çağırmak,
  • Hastane içinde ulaşımınızı kolaylaştıracak yönlendirme broşürlerimizi danışma ve tüm kat bankolarından bulmanızı sağlamak.

8.Otopark:

Tüm hastanelerimizin otopark hizmeti vardır ve ücretsizdir. Otoparkın dolu olması durumunda aracınızı park edebileceğiniz yakında uygun yerler mevcuttur.

9.Taksi:

Taksi ihtiyacınız için güvenlikten veya danışmadan yardım isteyebilirsiniz.